فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc با شیشه استاندارد

فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc با شیشه استاندارد, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc با شیشه استاندارد

بهرام پروهان

بیشترین قسمت یک پنجره را شیشه تشکیل می دهد که باید علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی و ایجاد پل ارتباطی با محیط بیرون، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است، تاثیر بسزایی داشته باشد. فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc با شیشه استاندارد مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.
بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره به دلیل تولید کامل صنعتی در فرآیند تولید، از کارآیی و عملکرد بهتری برخوردار است. درحالیکه در شیشه های دستی که با فرآیند غیراستاندارد تولید شده اند، احتمال رطوبت زدگی، کدر شدن شیشه و کاهش عایق بندی وجود دارد.  يکي از موارد بسيار مهم در گسترش اقدامات بهينه‌سازي مصرف انرژي ساختمان، آگاهي رساني به مصرف كنندگان در خصوص كيفي بودن مصالح عايق كاري حرارتي ساختماني و ميزان تاثير گذاري آن در مصرف انرژي ساختمان و ايجاد زمينه رقابت در توليد محصولات با كيفيت بالا و منطبق با استانداردها و فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc با شیشه استاندارد براي توليد كننده مي‌باشد.  تولید پنجره استاندارد دغدغه اصلی تمامی دلسوزان صنعت پنجره سازی است. روشن است که شیشه بیشترین بخش یک پنجره را تشکیل می دهد. در سال های گذشته شیشه جزئی ساده از مصالح ساختمانی به شمار می آمد، اما امروزه با تحولات پیش آمده شیشه به یکی از پیچیده ترین امکانات یک ساختمان تبدیل و انواع و کاربری های متنوعی یافته است. با در نظر گرفتن این موارد، صنعت شیشه ساختمانی امروزه یکی از صنایع استراتژیک و مهم محسوب شده که مهم ترین نقش را نیز در تولید یک پنجره استاندارد ایفا می کند. با توجه به نقش قابل توجه شیشه در ساخت پنجره ها، کیفیت آن نیز بیش از سایر اجزا پنجره اهمیت می یابد.
شیشه ماده‌ای است بی‌رنگ، شفاف، نورگذران، سخت و شکننده با سختی حدود 6.5 که در ساختن ظروف، اشیای زینتی، آئینه و در و پنجره ساختمان مصرف می‌شود. در ساختمانها بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره ، برای عبور نور و در عین حال جلوگیری از تأثیر عوامل جوی به داخل ساختمان به کار می‌رود. مواد اولیه بهترین شیشه استاندارد پنجره دو جداره که عمدتاً از نوع سیلیسی، آهکی، سودایی هستند عبارتند از ماسه سیلیسی، مواد گدازآور آهکی و سودایی.  فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc با شیشه استاندارد بخش ساختمان با سهمي حدود ۴۰% كل مصرف انرژي كشور، بيشترين سهم مصرف انرژي در كشور را به خود اختصاص داده است. لذا انجام اقدامات و اجراي پروژه‌هاي بهينه‌سازي مصرف سوخت در اين بخش حائز اهميت و ضروري مي‌باشد. يکي از موارد بسيار مهم در گسترش اقدامات بهينه‌سازي مصرف انرژي ساختمان، آگاهي رساني به مصرف كنندگان در خصوص كيفي بودن مصالح عايق كاري حرارتي ساختماني و ميزان تاثير گذاري آن در مصرف انرژي ساختمان و ايجاد زمينه رقابت در توليد محصولات با كيفيت بالا و منطبق با استانداردها براي توليد كننده مي‌باشد. در اين خصوص يكي از اجزا مهم در ساختمان‌ها پنجره‌ها و فروش توری پنجره دوجداره upvc مي‌باشند كه سهم عمده‌اي در ميزان انتقال حرارت كلي ساختمان دارند.

شیشه مات


با توجه به عرضه پنجره‌هاي دوجداره غير استاندارد در بازار مصرف و استفاده از محصولات بدون كيفيت و دست ساز در برخي ساختمان‌ها، اطلاع رساني مناسب جهت استفاده از پنجره‌هاي دوجداره استاندارد امري ضروري مي‌باشد. استفاده از پنجره‌هاي دوجداره فاقد كيفيت نه تنها به لحاظ ايجاد مقاومت حرارتي موثر نمي‌باشد بلكه شيشه‌هاي دوجداره نامرغوب مدت كوتاهي بعد از نصب از داخل كدر و شفافيت و كارآيي خود را از دست مي‌دهند. با عنايت به اين مهم كه پنجره‌هاي دوجداره در صورتي كارآيي لازم را خواهند داشت كه در پروسه توليد پروفيل، بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره ، مونتاژ قاب و نصب پنجره استانداردهاي مربوطه رعايت شده باشد، شركت بهينه‌سازي مصرف سوخت كشور اقدام به تدوين استاندارد‌هاي ملي ويژگي‌ها و روش‌هاي آزمون فروش بهترین توری پنجره دوجداره upvc با شیشه استاندارد و قاب‌هاي پنجره‌هاي دوجداره و نيز تجهيز آزمايشگاه‌هاي مربوطه در محل مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي نموده است و پروژه تدوين استاندارد برچسب پنجره‌هاي دوجداره با بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره را نيز در دست اقدام دارد.
ساخت بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره شامل چهار مرحله عمده ذوب، شکل دادن، بازپخت یا تاباندن و پرداخت می‌باشد. در مرحله ذوب بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره مواد اولیه را به صورت گرد نرمی در می‌آورند و به اندازه معینی با یکدیگر می‌آمیزند و سپس در کوره شیشه‌سازی آنها را ذوب می‌کنند و معمولاً قدری خرده شیشه نیز در کوره می‌ریزند. بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره (جام ساختمانی) را به صورت شیشه ورق، شیشه تخت و شیشه شناور تولید می‌کنند.
شیشه ورق به روش کشیدن تولید می‌شود، در این روش بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره را به صورت نوار ممتد پیوسته‌ای از کوره بیرون می‌کشند و به صورت شاغولی (در چاه) یا افقی (در کانال) از میان غلتکهایی عبور داده و آن را تدریجاً سرد می‌کنند. عمل بازپخت یا تاباندن در محفظه‌ای به نام گرمخانه انجام می‌شود، پس از آن بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره را به طولهای دلخواه می‌برند و پس از بازرسی و پیرایش، به اندازه نهایی درآورده، بسته‌بندی کرده و به بازار مصرف می‌فرستند. شیشه تخت را به روش ریختن یا خروج از قالب شکل داده و پس از سرد کردن تدریجی و تاباندن، آن را می‌سایند و سطح آن را پرداخت می‌کنند.
در این روش شیشه مذاب پس از خروج از کوره به صورت نوار افقی ممتدی بر روی قلع مذاب عبور داده شده، در همین حال ناهمواریهای سطح روی شیشه به کمک شعله مرتفع می‌شود. از آنجا که سطح قلع مذاب و سطح روی شیشه در اثر نیروی وزن همواره افقی هستند، در نتیجه دو سطح شیشه تولیدی به این روش کاملاً موازی و ضخامت شیشه در همه جای آن یکنواخت است. شیشه پس از شکل گرفتن و عبور از گرمخانه تابانده می‌شود و پس از برش، بازرسی، اندازه کردن و بسته‌بندی به بازار مصرف روانه می‌گردد. شیشه‌های مات رنگی از تنیدن شیشه جام و پختن یک لایه رنگ مات بر روی آن به رنگهای متنوع تولید می‌شوند و برای ساختن دیوارهای جدا کننده و در نماسازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انطباق با مشخصات و استانداردها بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره
بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره در هر پروژه باید از نظر ویژگیهای فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی، اندازه، ضخامت، رنگ و سایر مشخصه‌های ظاهری منطبق با نقشه‌های اجرایی، مشخصات، دستور کارها و دیگر مدارک پیمان باشند. نمونه شیشه‌های مصرفی در در و پنجره و نما و شیشه‌های ایمنی باید قبلاً به تصویب دستگاه نظارت برسد.
ویژگیهای شیشه‌های جام و ایمنی ساختمانی و روشهای آزمایش آنها باید مطابق استانداردهای ایرانی زیر باشد:
ـ استاندارد شماره 43 : ”شیشه“
ـ استاندارد شماره 228 : ”روشهای استاندارد برای تجزیه شیمیایی شیشه آهک ـ سودا“
ـ استاندارد شماره 229 : ”روش آزمون نقطه تافتگی و بیشترین نقطه فروکش شیشه“
ـ استاندارد شماره 897 : ”ویژگیها و روشهای آزمایش شیشه جام برای ساختمان“
ـ استاندارد شماره 2385 : ”شیشه‌های ایمنی ساختمان“
ـ هر استاندارد ایرانی دیگری که تا زمان انعقاد پیمان در باره شیشه ساختمانی تدوین یا تجدید نظر شود.
تا زمانی که استاندارد ایرانی در برخی موارد تدوین نشده باشد، در درجه اول استانداردهای ”سازمان بین‌المللی استاندارد ISO “ معتبر خواهد بود و در صورت نبودن استاندارد بین‌المللی به ترتیب استانداردهای آمریکایی ASTM ، بریتانیایی BS ، آلمانی DIN و ژاپنی JIS ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
ویژگیها و حداقل حدود قابل قبول
شیشه‌های جام - بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره
بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره باید نو، کاملاً صاف، شفاف، بی‌رنگ، عاری از موج و فاقد حبابهای هوا و یا هر نوع عیب دیگری نظیر لب‌پریدگی، لب‌برآمدگی، ناخنک، ترک، خراش، لکه، دودزدگی و خم باشد. ضخامت بهترین شیشه استاندارد پنجره دوجداره باید در تمام سطح یکنواخت بوده و صافی و یکنواختی ضخامت آن به قسمی باشد که اگر از زاویه 60 درجه از پشت شیشه به جسمی که در فاصله یک متری آن قرار دارد نگریسته شود، آن جسم کج و معوج به نظر نرسد. شیشه باید قابلیت رنگ‌آمیزی داشته باشد، و خاصیت ارتجاعی و انعطافپذیری خود را حفظ کند. شیشه باید در برابر عوامل جوی و هوازدگی پایدار بوده و پس از گذشت مدتی کدر نشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: